Ulotki to stara, tania i sprawdzona forma reklamy. Ładna, dobrze zaprojektowana ulotka, zawierająca podstawowe informacje o firmie może zachęcić wielu klientów. Co więcej – jest ona niedroga. Zdecydowanie zatem warto w nią zainwestować. Pozostaje jednak pytanie – co dalej? Czy położyć gdzieś ulotki, rozdawać je na ulicy?
Sposób „podania ulotek”
Wręczanie ulotek na ulicy nie jest już teraz najlepszym pomysłem. Mało kto bowiem czyta to, co wziął do ręki. Zdecydowanie lepiej jest umieścić ulotki w miejscach, w których machinalnie ludzie biorą coś ze stolika czy z półki i to przeglądają. Taka sytuacja ma miejsce na pewno w każdym miejscu, w którym czekamy na swoją kolej – a zatem w banku, na poczcie, u dentysty, w restauracji, kawiarni itd.
Rola stojaków na ulotki
Warto jednak zauważyć, że ulotki, które bierzemy do ręki raczej nie leżą sobie tak po prostu na stoliku – najczęściej są włożone w jakieś stojaki na ulotki. Wówczas firma sprawia wrażenie naprawdę solidnej i rzetelnej a ponadto możemy mieć nadzieję, że nikt nie wyrzuci ulotek, nie sprzątnie ich czy też nie zniszczy. Jak jednak wybrać najlepsze stojaki na ulotki?
Rozmiar ulotek
Przede wszystkim trzeba wziąć pod uwagę rozmiar ulotek. Jeśli kupimy za duże czy za małe stojaki na ulotki, to tylko i wyłącznie wydamy zupełnie niepotrzebnie pieniądze. Warto jeszcze podkreślić, że czasem w przypadku niestandardowych wymiarów ulotek może okazać się konieczne wykonanie specjalnych stojaków na ulotki na zamówienie.
Wiszące czy leżące?
Dalej musimy zdecydować, czy wolimy, aby ulotki wisiały na ścianie czy też leżały na stoliku. Pierwsze rozwiązanie na pewno sprawdzi się znakomicie w miejscach, w których po prostu nie ma zbyt wielu stolików np. w poczekalni w banku czy na poczcie. W restauracji zaś czy w kawiarni spokojnie ulotki mogą znajdować się w stojaku leżącym na stole.
Styl wykonania
Standardowo stojaki na ulotki możemy kupić w różnych odcieniach szarości, czerni albo bieli. Najczęściej też są one złożone z drucików albo przypominają wyglądem znane nam biurowe sprzęty. Czasem jednak mamy ochotę naprawdę się wyróżnić – wówczas zawsze możemy zlecić wykonanie specjalnych stojaków na ulotki. Kiedy może zajść taka potrzeba?
Dla przykładu jesteśmy firmą organizującą niezwykłe survivalowe wyjazdy dla firm – wówczas stojak na ulotki w stylu militarnym na pewno przyciągnie większą uwagę. Z kolei dla artystycznych firm bez wątpienia dobrze dobrane będą stojaki wzbogacone o różne ornamenty czy motywy. Mocne kolory sprawdzą się zaś na pewno w przypadku firm zajmujących się usługami dla dzieci.
Artykuł zrealizowany przy współpracy z brooklyn.pl/Stojaki-na-ulotki/stojaki-na-ulotki.html.