Przygotowanie podróży biznesowej jeszcze nigdy nie było tak proste – dzisiaj do dyspozycji mamy nie tylko szeroką ofertę licznych hoteli na terenie całej Polski, ale również wygodne systemy bookingowe, które pozwolą na zarezerwowanie pokoju za pomocą kilku kliknięć. Jakie hotele warto wybierać podczas podróży służbowej? Czego zdecydowanie powinniśmy unikać?
Hotel oddalony od centrum – czyli czas na relaks
Po długim dniu spędzonym na spotkaniach z kontrahentami należy nam się odpoczynek na najwyższym poziomie. W tym celu warto wybrać hotel, który będzie oddalony od centrum miasta, szczególnie jeśli zamierzamy spać w Warszawie. Oczywiście hotele w centrum mają dobrą opinię, musimy jednak liczyć się z tym, że będziemy narażeni nie tylko na korki, ale przede wszystkim na hałas zza okien. Dla wielu firm koszty pobytu pracownika w hotelach w ścisłym centrum często są także za wysokie. Zdecydowanie lepszym pomysłem jest znalezienie hotelu poza granicami centrum, najlepiej w dalszych dzielnicach. Jeśli potrzebujemy noclegi blisko lotniska w Warszawie doskonałym pomysłem jest zainteresowanie się ofertą hotelu Lord, który zaproponuje nam komfortowe pokoje oraz dodatkowe usługi. O szczegółowej ofercie hotelu poczytamy na stronie hotellord.pl.
O czym musimy pamiętać?
Podczas podróży służbowej najważniejsze będzie zabranie faktury za nocleg i dostarczenie jej do firmy – dzięki temu zostanie nam zwrócony koszt pobytu. Istotne jest także to, aby na miejscu załatwić sobie samochód – dzięki niemu szybko dostaniemy się w konkretne miejsca. W hotelu śniadania zazwyczaj wliczone są w cenę pobytu, obiady i kolacje wykupujemy osobno. Decydując się na dobry hotel możemy liczyć także na możliwość skorzystania z hotelowego SPA czy salonu odnowy biologicznej.