Targi branżowe to okazja, aby zaprezentować swoją ofertę i pozyskać nowych klientów bądź kontrahentów. Aby promocja na targach była skuteczna potrzebne jest wyróżnienie swoich produktów na tle konkurencji. Warto wykorzystać w tym celu standy i stojaki reklamowe.
Producent stojaków reklamowych – zaprojektuj unikalny produkt reklamowy
Każda firma niezależnie od branży w czasie trwania targów chce się czymś wyróżnić. Takim elementem może być stojak reklamowy stworzony na specjalne zamówienie, według indywidualnego projektu. Dzięki temu jest większa pewność, że stojak, na którym umieszczone zostały ulotki, broszury i wizytówki przyciągnie uwagę potencjalnych klientów. Oczywiście na takim stojaku można umieścić również darmowe gadżety promocyjne, które zwykle cieszą się największą popularnością, bądź torebki zawierające zarówno katalog firmy, jak i gadżety reklamowe. Do takiej promocji najlepsze będą stojaki reklamowe z koszykami, nad którymi można umieścić wydrukowaną na pcv, kartonie lub innym materiale grafikę z logo i nazwą firmy. Oczywiście do takiej promocji można wykorzystać również standy, czyli duże reklamy najczęściej wykonane z kartonu bądź pleksi z naklejoną grafiką. Takie reklamy mają za zadanie przyciągnąć klientów do danego stanowiska, gdyż widoczne są z daleka.
Producent stojaków reklamowych – potykacze z ofertą dnia
Wybierając się na targi warto zaopatrzyć się również w potykacze. Oferty specjalne są czymś co zwykle przyciąga klientów jak magnes. Przykładowo na targach ślubnych, firmy organizujące śluby mogą przyciągnąć klientów atrakcyjnym rabatem w przypadku podpisania umowy na miejscu. Potykacze mogą również posłużyć do prezentacji tzw. wyjątkowej oferty, której, jak głosi reklama, nie ma nikt inny.
Producent stojaków reklamowych – podświetlenie ma znaczenie
Warto wybrać stojaki reklamowe, które są dodatkowo podświetlane. Dzięki temu oferta jest nie tylko lepiej widoczna, ale daje również wrażenie bardziej ekskluzywnej. Jak wiadomo w sprzedaży światło ma duże znaczenie. W ten sposób swoje produkty może wyeksponować firma z branży kosmetycznej. Jednak, ponieważ z pewnością więcej firm wpadnie na ten sam pomysł, warto wyróżnić się jeszcze oryginalnym kształtem reklamy i podświetleniem samego stojaka w innym kolorze.
Targi branżowe to sposób na pozyskanie klientów i podpisanie nowych umów. Warto zatem zadbać o odpowiednią prezentację, w myśl zasady: „jak Cię widzą, tak Cię piszą”. Stojaki reklamowe i standy są w tym wypadku najlepszym możliwym wyborem.
Więcej informacji znajdziesz na stronie http://www.brooklyn.pl/